Goodbye 2011.

Adalah dimaklumkan hari ini hari terakhir bagi tahun 2011. Saya masih tiada azam tapi saya cuba pasang niat untuk berubah untuk menjadi seorang yang lebih baik. Semua orang akan cuba memasang azam untuk berubah tapi persoalannya adakah kita bersungguh-sungguh untuk berubah atau cuma kata-kata untuk melengkapkan tahun baru yang akan datang.

Memori di sekolah bersama kawan-kawan singgah sebentar di minda. Terlalu banyak perkara saya tempuh tahun ni. Konflik dengan kawan baik, konflik antara kawan sekelas, konflik dengan guru dan konflik dengan senior. Saya cuba melupakan kesalahan mereka tetapi kesalahan mereka terlalu sakit untuk dilupakan tapi saya sebagai manusia biasa hanya mampu memaafkan.





 






Saya cuba cari gambar saya dengan Farra Aziz tiba-tiba saya sedar saya jarang bersamanya tahun ni. Saya akan buka lembaran baru tapi saya tak akan lupa tahun ni. 


1 comment:

  1. Y'know Nady. Something happens for a reason. Jangan menyesal untuk itu. Tak ada dalam gambar, doesn't mean tak ada dalam friendship. AKu rindu 2011, but I'll miss 2010 more. Y'know what I mean kan. Anyway,past is past. No need to regret. 2012 akn jadi tahun yang menyatukan kita semua balik. Back to normal. InsyaAllah dengan iznNya. :)

    ReplyDelete