Tahukah anda?

30 Fakta tentang saya.





1. Tahukah anda ibu saya mahu memberi nama saya Husna sebelum Nadiah?

2. Tahukah anda saya lahir pada bulan yang sama dengan ibu dan ayah saya?

3. Tahukah anda bulan Mei ialah bulan kelima dan ia merupakan bulan kelahiran saya?

4. Tahukah anda saya anak yang bongsu tapi saya tidak manja?

5. Tahukah anda saya seorang remaja dan sering beremosi?

6. Tahukah anda maggi diperbuat daripada tahah liat tapi saya tetap memakannya?

7. Tahukah anda hubungan saya dengan lelaki yang paling lama hanya selama 4 bulan?

8. Tahukah anda saya mahu menjadi arkitek tapi saya tidak kreatif?

9.Tahukah anda saya tidak menangis menonton Ombak Rindu dan saya menyesal?

10. Tahukah anda saya bukan anak orang kaya?

11. Tahukah anda telefon bimbit saya rosak dan saya tidak kisah?

12. Tahukah anda sikap saya di sekolah dan di rumah berbeza tapi saya bukan hipokrit?

13. Tahukah anda semua ex saya lebih rendah daripada saya?

14. Tahukah anda saya menghabiskan masa dengan menonton cerita Jepun dan Korea.

15. Tahukah anda bahawa saya sukar mengingati nama artis Jepun dan Korea?

16. Tahukah anda saya sering dibuli oleh anak buah saya?

17. Tahukah anda saya takut untuk tidur berseorangan?

18. Tahukah anda saya sudah hampir kehilangan idea sekarang?

19. Tahukah anda saya tetap mahu meneruskan sampai no yang ke 30?

20. Tahukah anda saya lebih suka berseorangan ketika tertekan?

21. Tahukah anda saya seorang atlet ketika di sekolah rendah?

22. Tahukah anda berat dan ketinggian saya menaik dengan mendadak?

23. Tahukah anda saya tak nak tinggal di asrama?

24. Tahukah anda saya sering berangan dan kini saya mempunyai jerawat?

25. Tahukah anda saya tidak mempunyai hobi?

25. Tahukah anda blog saya sudah berubah?

26. Tahukah anda saya mempunyai habit yang tidak patut dicontohi.

27. Tahukah anda saya mempunyai ramai kawan dan saya bersyukur?

28. Tahukah anda saya meminati seorang lelaki selama 3 tahun sehingga sekarang?

29. Tahukah anda saya penat memerah otak untuk post kali ini?

30. Tahukah anda gambar di atas ialah gambar twitcon saya?

Sekian.

3 comments:

  1. Tahukah anda saya penat membaca ? :D

    ReplyDelete
  2. kau ni bangang jugak.
    Tahukah anda saya excited baca Post kali ini kerana anda sudah lama Unactive blog?
    Tahukah anda saya tertekan baca blog ini?
    Tahukah anda yang saya sudah tahu yang Handphone anda rosak dan tidak dapat reply text saya selalu?

    ReplyDelete
  3. @Farra Saya memahami kerana saya juga penat menaip.

    @Nana Terima kasih beritahu, kini baru saya tahu. Hewhew.

    ReplyDelete