Hye, sorry.

Abang saya cakap hidup saya seperti bontot ayam. K diam.

Assalamualaikum, ni hao ma? Dengan ini saya ingin minta maaf beribu ampun kepada sesiapa yang terasa sebab kami keluar semalam. Semua itu serius cuma kebetulan, kami tak rancang pun. Sebenarnya, saya dan Zaqia nak keluar sebab nak jumpa Ami hari Khamis. Ami pula ada hal hari Khamis, so ajak keluar hari Rabu. Saya ingatkan Zaqia takde hari Rabu, so saya ajak Ayue. Kebetulan Ayue memang nak keluar jumpa Kimi. 

Esoknya, Zaqia call baru balik dari Kelantan. Okay, aku memang dah confuse time tu. Pukul 12, aku keluar jumpa Ayue dekat KFC. Dalam pukul 1.30 baru pergi OS. Dah pergi OS, nampak Kimi, Kanang dan Epah. Sekali lagi kebetulan sebab ingatkan mereka tengok wayang pukul 12.30, Kimi pun cakap dia tak jangka nak jumpa Ayue sebab dia rancang lain dengan budak lelaki. Lepas beli, popcorn, berbual kejap dengan budak-budak ni semua.


Nak dekat pukul 2, baru Ami datang. Zaqia pula awal sangat sampai kami terpaksa tinggalkan tiket dia dalam patung Bujang Terlajak. K ni sumpah kelakar, nasib baik Kanang jadi hero tinggalkan wayang tolong Zaqia carikan tiket dia. Lepas tengok wayang, kami macam clueless nak pergi mana, jadi kami duduk di tepian.


Gambar ni menipu sebab saya sama tinggi dengan Kimi. Muka Jepo omel dan Ami...

Saya sering dipinggirkan.

Ini manusia yang paling tidak diundang. Hewhew.

Lepas tu pergi warung ikut pilihan budak lelaki kami kaum hawa yang menumpang ni ikut je lah.



Lepas tu merentas bandar pergi Bandar Utama, melecet kaki saya tapi berbaloi jugak pergi sana. Zaqia dah membebel sebab malu yang Sarah jerit suruh diam. Saya hanya mampu tergelak. Tapi kan tapi kan tapi kan semalam kan seronok sangat-sangat. Saya rasa semalam lah hari yang paling seronok *Excited tiba-tiba. 


Ami, best kan kalau kita berkawan je kan kan kan?

Maaf, saya dah terkedu bila Ami cakap "Kau dah ada pakwe? Nak jadi Makwe aku?" Saya dah malas lah nak ada relationship lagi. Saya rasa membuang masa lagipun saya, Z blablabla. Hellooo, tahun ni kita PMR kut. Mari kita beramai-ramai bercinta dengan buku. Hikhik. 

"Saya bersyukur dapat awak, awak kawan saya, saya kawan awak. Tak perlu nak lebih. "

Ya Allah, terharunya saya tengok video ni.

1 comment:

  1. Semua orang ada dan saya sentiasa tidak diundang sama sekali. Dan, ya, saya terkilan. Mungkin, saya jauh di belakang semua. Thanks for view act. :')

    ReplyDelete